2013年11月24日 星期日

La La La,La La La




Hush, don't speak
噓,別說話

When you spit your venom, keep it shut, I hate it
我討厭你口出惡言,請閉嘴

When you hiss and preach
當你嘶嘶地傳教

About your new messiah 'cause your theories catch fire
有關你的新信仰時,你的理論已然著火


I can't find those silver linings
我無法看到一絲的希望

I don't mean to judge
我不是在批判

But when you read your speech, it's tiring
但你在演說你的言論時,那真使人疲倦

Enough is enough
已經夠了


I'm covering my ears like a kid
我像個孩子捂著耳朵

When your words mean nothing, I go la la la
當你言不及義,我兀自唱著啦啦啦~

I'm turning on the volume when you speak
當你開口說話,我聽而不聞

Cause if my heart can't stop it
因為我如果無法停止它的話

I find a way to block it
我也會找方法阻擋

I go
La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la
我就唱
啦啦啦~


Yes, our love is running out of time
是的,我們的愛耗盡了時間

I won't count the hours, rather be a coward
我寧可當個懦夫,也不願回顧過往

When our words collide
在我們吵架的時候

I'm gonna drown you out before I lose my mind
我失去理智之前,我會先讓你走



偶爾間聽到這首歌,覺得非常的喜歡。

因為喜歡,所以反復看了幾遍的MV,發現滿像綠野仙蹤。

獅子、機器、稻草人。



心情不好時,捂上耳朵像個孩子啦啦啦一下吧。


0 comments:

張貼留言